رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

زیاده به قران سخن به بود

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

Foto

مگو رسم خوبان جفا کاریست

چنان کار ضحاک خونخواریست

به گل لذت روبروئی سزاست

به خوبان بسی نیکخوئی رواست

به پاکان خداوند دل داده است

به نامردمان آب  و گِل داده است

کریمان همه پاک و آزاده اند

به دام هوسها نیفتاده اند

ز قدرت بدورند و از ظلم و کین

نباشند وابسته ی این زمین

بترسند از بازی روزگار

به خود باوریها نگردند دچار

ز هر درد سوزد دل و دیده شان

غم بنده باشد غم سینه شان

چو دانی به قران سخن به بود

"رسا" بس کند چون همین به بود

#گیتی _رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی