رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مده اختیار دلت را به کس

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ

3622347_5a1ed.gif (480×480)


سپردن به نامحرمان دل، خطاست


که در دل فقط جای مهر خداست


به نامحرمان گر سپاری دلت


ندامت شود آخرش حاصلت


به حسرت تبه میکنی عمر خویش


شوی خسته هر روز از روز پیش


شود زندگی جای سخت و سیاه


به سر میبری روز و شب با گناه


که خود کرده را نیست تدبیر بیش


چو ماران زنی بر تن خویش نیش


مده اختیار دلت را به کس


مشو تکیه گاهی بَرِ خار و خس


بحّدِ خودت پا بنه بر گلیم


فقط سر بنه پیش رب کریم


پرستیدنی را فقط او بدان


"رسا" این بگفته به صدق ازنهان


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • chefft.blog.ir 💞💕
  • خیلی شعر قشنگی بود، واقعا همینطوره
    ممنونم😘🙏🌷
    پاسخ:
    سلام به شما که اینهمه به من لطف دارید . خوشحالم مورد پسندتان بود

    تشکر از پیامتان که دلم را گرم میکند به بودن
  • اسرافیل مهدوی
  • سلام و عرض ادب بانوی فرهیخته. سرکار خانم رسائی عزیز.

    مثل همیشه بسیار زیبا بود و سرشار از عرفان و فلسفه و زندگی.
    انشاالله قلم زیبا و برکت حضورتون ماندگار باشه.

    (عذر خواهی پسر کوچیکتون رو به خاطر دیر سر زدن بپذیرید)

    پاسخ:
    سلام به شما که بعد از اینهمه محبت مرا مادر خطاب کردید باعث سرافرازی من است

    گو اینکه خود را لابق اینهمه مهر نمیدانم

    از اینکه دلنوشته ام به دلتان نشسته .سعادت منست

    سپاس بیکران از شما عزیز

    هروقت بیائید به خانه ی احساسم شادمانم کرده این

    باز هم ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی