رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گرفتم فال

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

Create a Photo Manipulation of Alice in Wonderland | Photoshop Tutorials - #adobe_photoshop #adobe #photoshop #step_by_step #how_to #tutorial #art #digital #digital_art


'گرفتم فال ، شاید باز گردی


بیائی با غمم دمساز گردی


نباشی همچو دوران گذشته


چه خوش گر با دلم همراز گردی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

آفرین
پاسخ:
سلام به شما عزیز مهربان

خوشحالم که خواندید

حضورتان دلم را گرم میکند

سپاس از شما

شعرهایتان را خواندم یکی از یکی زیباتر و عاشقانه تر حظ کردم عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی