رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چنینم را چنان کن

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ

Artist?


بیا دردت بجان ، دارم هوایت


درین دنیای دون ، جانم فدایت


گرانسنگی مکن ، آزرده ام من


ازین هجران چنین افسرده ام من


نمیدانی چه آمد بر سرمن


شکستن ،حال گشته باور من


بهر جا میروم روی تو بینم


هوس دارم گل از روی تو چینم


شب و روزم به حسرت میشود طی


بهارم رفت و هر روزم شده دی


کجائی سینه می سوزدکجائی


نمیدانی چه سخت است این جدائی


به تنهائی شب و روزم به سر شد


تمام عمر م اینگونه هدر شد


"رسا" را شاد کن ،رخ را عیان کن


تو برگرد و چنینم را چنان کن


#گیتی_رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام بانوی عزیز

خوبی 


مثل همیشه عالی و از دل برامده حرفای قشنگتون
پاسخ:
بقول مادر بزرگهای که من یکی یاز آنها هستم

اِ اِ اِ اِ ی پسرم   امان از دل .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی