رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بگفتا دل

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ب.ظ

❥●❥ ♥ ♥ ❥●❥


بگفتا دل . چرا با من نسازی؟


چرا بامن کنی  گردن فرازی؟


چه می باید بکردم من .نکردم؟


نگفته جان بقربانت تو کردم؟


میان عاشقان بیگانه بودی


اسیر عقل و دین فرزانه بودی


اگر با خوردن می مست بودی


چو میخوارانِ پائین دست بودی


نه رنگی داشت رویت .چون شبت تار


تن یخ کرده ات بد جور بیمار


به چشمانت نه شادی نی غمی بود


ترا غیراز خودت کی همدمی بود؟


من از خاکسترت دَم آفریدم


تو بودی مرده . آدم آفریدم


خران بودی بهارت کرده ام من


تو گُم بودی نشانت کرده ام من


درِ رویا به رویت باز کردم


ترا با شاعران دمساز کردم


زدم رنگ غم و شادی به رویت


طبیبِ درد آوردم به کویت


شدی آگه دلی در سینه داری


برای خوب و بد آئینه داری


هزارن رنگ بر رویت زدم من


گره برطاق ابرویت زدم من


میان عاشقان سالاری اکنون


که اندر عاشقی بی تائی اکنون


ترا من این چنین افسانه کردم


میان عاشقان دیوانه  کردم


کجا بی من توانی بود یکدم


"رسا" باید که پیشم سر کنی خم


#گیتی-رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • افغانی ..
  • سلام عزیزدل
    عاالی بود عالییی
    بقول خودمون :  دم شما گرم
    پاسخ:
    سلام پسرم شما به مادر همیشه و همیشه لطف داشتی . خوشحالم که خواندید . و خوشحالتر اینکه دلم به بودن گرم میشود . سپاس فراوان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی