رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

نشانت را ندانم

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

Lumbre y Agua by Fotografia Diselgraf, via Flickr


خداوندا زبانت را ندانم


همان سان که جهانت را ندانم


نباشد این چنینها لایق تو


شدم خسته ، نشانت را ندانم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام بانو

خوبی؟



شعر بسیار زیبایی است 


مصداق این شعر:  در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را
پاسخ:
ممنونم از شما علی آقای مهربان

نظر لطف شما همیشه مرا شادمان میکند

یکدنیا سپاسگزار مهربانیتان هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی