رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خوش زمانی بود

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ب.ظ

https://i.pinimg.com/564x/74/a0/40/74a040381d3bf0e49d202460220140c8.jpg


روزگاری بود با عشق . آسمانی داشتم


با دل دیوانه ام .غمها نهانی داشتم


خوش زمانی بود. با باد صبا ویرانه شد


کاش اکنون هم هوای نو جوانی داشتم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام

خیلی خیلی زیباست

آفرین
پاسخ:
همیشه سپاسگررتان هستم . محبت دارید به مادر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی