رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بجز مادر دگر آزاده ای نیست

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۰۷ ق.ظ

Image result for ‫مادر‬‎


اگر سر تا به پایم را ببوسی


ز خاطر کی برم نامهربانی


دل آشویم ازین بگذشته ی تلخ


نمی خواهم که برگردی جوانی


شنید و ناشنیدن شد بهانه


که تا از هم نپاشد آشیانه


به او گفتم که تو نامهربانی


بگفتا هست اشکال جوانی


چنان کردی که میسوزم هنوزم


نمی بخشم تو را چو سینه سوزم


ندارم چاره ای غیر از تظاهر


اگر چه هست جانم از جفا پُر


خدایا کاش او بخشیده باشد


اگر چه سخت هم رنجیده باشد


بزرگی فطرت بخشندگان است


که مادر فاخر هر دو جهان است


"رسا" میسوزد. اما چاره ای نیست


بجز مادر دگر آزاده ای نیست


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی