رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سردی کلامت

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۵۳ ب.ظ

beautiful


بشکسته دلم ، ترا چه غم هست؟


سردی کلامت ، خاطرم هست


این عشق به ارزنی نیرزد


پیوسته نگردد آنچه بشکست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اوهوم 
    زمونه ی جوری شده کلن امید داره منقرض میشه 
    هعی 
    پاسخ:
    دقیقا انچه را که حس کردم نوشتم . امید واقعا به شکسته نیست
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چرا شما تلخ باشین ؟!؟
    شما باید ب ما جوون ترا امید بدین ک
    پاسخ:
    سلام . بعضیاوقات قلم از دل جوهر میگیرد نه از عقل و درایت . شما جوانها از ما هم امیدوار ترید و هم توانا تر و داناتر . وقتی انسان به آخر خط میرسد غمهایش میزنند به سیم آخر چون میداند که دیگر باید درد هایش را بگوید . هرچند با زبان استعاره یا قلم
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • :)
    چرا اکثرا غمگین؟
    پاسخ:
    سلام به شما . نمیدونم . من فکر نکرده مینویسم برای همین علت تلخی اش را نمیدانم . شاید مثل خودم تلخ است . و شاید مثل زندگی
    دقیقا
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام . نمیدانید چقدر حضور شما برای من قشنگ است . یکدنیا ممنونم از اینهمه مهر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی