رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ماتم تو

دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ


تلف کردم جوانی در غم تو


به امیدی که باشم همدم تو


اگرچه دل بریدن بود مشکل


بریدم . نیست دیگر ماتم تو


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • اره
    پاسخ:
    خوب بله . چه میشود گفت جز بله
    سلام


    خیلی زیباست
    پاسخ:
    سلام مرسی از علی آقای مهربان . قدمت بر چشم مادر
  • احسان شریعتی
  • درود بر این ذوق و قریحه
    پاسخ:
    سلام به شما عزیز مهربانم . چقدر حضورتان و کامنتهایتان در روحیه ام تاثیر مثبت دارد . دلم را شاد میکنید
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • نمیشه برید.........
    پاسخ:
    سلام به شما . بله گاهی واقعا نمیشه برید . و گاها چه احساس تلخی هم هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی