رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چون تو رفتی

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ


چون تو رفتی


دل من در غم هجرت بشکست


بی خبر از تو


به امید گذارت بنشست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام  ودرود



دل من هم در غم هجر شکسته




بسیار تاثیر گذار


پاسخ:
سلام به شما عزیز . خوشحالم که به دیدن میهمانی احساسم میائید و اینگونه به من دلگرمی میدهید . سپاسگزارتان هستم
عالی
پاسخ:
سلام و سپاس از شما مهربان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی