رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تقاص ظلم از ظالم تو بستان

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ



به ما دادی هزاران وعده اما


تمامش بود اما . بی مسما


فکندی جمله ما از چاله در چاه


ندارد راه حلی این معما؟


به ساز ِ سوختن باید بسازیم


سزاوار است در آتش گدازیم؟


چرا پایان نباشد درد ها را؟


خدا گویا ز خاطر برده ما را


ز بیداد زمانه بس غمینم


نگه بر هر که کردم شرمگینم


ندارم دست تا دستی بگیرم


که خود مانند یارانم اسیرم


خدایا کافرم کردست بیداد


چنان کردند میترسم ز فریاد


گمانم گرم کردی پشتشان را


وگرنه باز گردان مشتشان را


تقاص ظلم ِ از ظالم تو بستان


فقط این کار باشد بر تو آسان


"رسا"را نیست یارای تحمل


خودت دانی چه سان باید تقابل


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام نازنین مادر زیبای هنرمندمان
چه شعری ! عالیییی . دم شما گرم و سر شما بی بلا

پاسخ:
سلام به پسرم که اینهمه با مادر بزرگ در یک راستا فکر میکند این باعث افتخار منست که در این سن شما مرا قبول دارید اگرچه ارزنی .  دلم پر از درد است و توان بازگوئی ناچیز . ممنونم از شما عزیزم
آفرین 
زیبا سروده اید
پاسخ:
باز هم سلام . سلامی پر از مهر و محبت به شما عزیزان جوانم

خوشحالم که خواندی . و خوشحاتر که به دلت نشست

مثل همیشه ممنونم پسرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی