رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عمری گذشت

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

Like if you are Excited!    #beautiful #stylish #style #cosmetic #scarf #shoes


گفتم که نیستم به تو پابند


میروم


عمری گذشت و جز تو


کسی همدمم نشد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • شما خیلی لطف داری بانو گیتی جان 😍
    پاسخ:
    سلام عزیزم . برایم بسیار لذتبخش است بودن با شما که اینهمه مرا مدیون الطافتان میکنید . من باید از شما سپاسگزار باشم
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ممنونم :)
    پاسخ:
    شما هستید که به من نیرو میدهید هرچند این نیرو خیلی هم قابل اهمیت نیست ولی برای من بسیار ارزشمند است
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • چقدر وصف حالن 
    پاسخ:
    سلام به شما . بله خیلی از انسانها در زندگیشان مسائل مشترک هست حتی ممکن است قاره محل زندگیشان با هم متفاوت باشد . خوشحالم که وصف الحالتان بود.سپاس از حضورت شما عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی