رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دلقک پیر

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ق.ظ

#wattpad #de-todo ¡Hola! Aquí con este libro para ayudarlos con las fotos para sus portadas. Las fotos no son mías, son obtenidas del internet. No es necesario dar créditos, lo único que pido es que cuando hagan una portada con alguna foto de aquí me la envíen por Twitter para ver cómo les quedó. Por aquí les dejo...


سحر از عشق به مهتاب پناهنده شدم


چشم من بود پر از اشک و به لب خنده شدم


حالتم حال ِ دلِ دلقکِ پیری شده بود


خنده شد زیب لبانم ز غم آکنده شدم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • بهمن رهنما
  • سلام اشعارتون معرکست
    موضوع جالب دیگه تاریخ وبلاگتون هست که از سال 92 تا الان پیوسته براه بوده خیلی ها وبلاگ رو فراموش کردن سربردن تو سایت و کانال های اجتماعی . ولی واقعا وبلاگ یک چیز دیگست بهترین خاطراتمون از دنیای مجازی مربوط به فعالیت تو بلگفا و میهن بلاگ بود همه برای هم پیغلم میذاشتن تایید می کردن تشویق می کردن ... یادش بخیر
    ولی خوب مثل اینکه هنوز دود از کنده بلند می شه
    خدا حفظتون کنه یا حق
    پاسخ:
    سلام به شما که با این کامنت دنیائی مهر و لطف به من هدیه کردید . اولا که سپاسم بی پایان است و بعد اینکه اگر بخواهم جواب یک یک الطاف شما را بدهم زیاده گوئی خواهد شد . بله من با مشکلاتی که در این مدت داشتم به سختی کنار آمدم . خوب ما سالمندان کمی استخوانمان سخت شده از بس مشکلات عدیده تحمل کرده ایم . در حقیقت فسیل شده ایم . ولی حرف نهائی من اینست که در این سن و سال این دنیای مجازی دو تا مورد برای من دارد که کناره گیری از آن سخت است یک نیاز به اینکه احساس کنم هنوز هستم و میتوانم فعال باشم و دو اینکه میخواهم از خود رد پائی هرچند ناقابل بگذارم . هرچند میدانم این سعی ها که میکنم بی فایده است ولی تا همین حد که شما جوان عزیز به من توجه میکنید برایم یکدنیا ارزش دارد و دلم را گرم میکند . خوشحالم که با من تماس گرفتید برایتان ارزومند بهترینها در زندگی هستم .
    به سایتتون رفتم چقدر پر و چقدر ارزشمند . کاش وقت داشتم تمام نوشته هایتان را میخواندم . باعث حسرتم شد . موفق باشید . شاید و شاید روزی بتوانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی