رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ت_و

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ

Wallpaper iPhone


میگویند


الفیا سی و دو حرف است


ولی من فقط دو حرف آن را


یه یاد دارم


ت _ و


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام 



آفرین مادر جان 

فوق العاده ای
پاسخ:
سلام به علی مهربانم . پسر خوبی که همیشه دل مادر را شاد میکند . عیدت مبارک . امیدوارم سال نو برایت پیام آور بهترین رویدادها در زندگیت باشد . آمین
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • پیشا پیش سال نو مبارک 😍
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما عزیزم  منهم متقالا برای شما در این سال نو از خداوند متعال سلامتی و سعادت و بهروزی آرزو میکنم . و تشکر میکنم از اینهمه محبت شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی