رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هرگز مپرس

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ق.ظ


رفتی  تو ز دیده ام ، خیالت اینجاست


صیاد بیا، بیا، شکارت اینجاست


صد تیر حرامِ منِ بی جان کردی


هرگز تو مپرس، بیقرارت اینجاست


#گیتی_رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • بی نظیره قلمتون 
    پاسخ:
    سلام به شما مهربانم

    خوشحالم که آمدید و خوشحالتر که به دلتان نشسته

    ضمنا شما خیلی خیلی به مادر لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی