رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نبودم هیچ انگار

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ


مده پندم . گذشته کار از کار


چنان رفتم . نبودم هیچ انگار


ز خود رفته ندارد اختیاری


شدم مدفن به زیر خاک خروار


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • 👌👌👌
    پاسخ:
    سپاس از شما و حضورتان . اینهمه لطف شما برایم بهترین هدیه است
    سلام،خیلی زیبا بود، سال نو هم مبارک:) انشالله سال خوبی داشته باشین
    پاسخ:
    سلام . منهم از صمیم قلبم این عید را به شما عزیر مهربان تبریک میگم و برایتان از خداوند بزر گ بهترینها را آرزو دارم

    حضورتان برایم یکدنیا ارزشمند است

    خوشحالم که پسندیدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی