رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نقش دیوار

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ


ز تو بیداد و از من عشق بسیار


توئی آئینه و من نقش دیوار


چه حاصل داشت عشق بی سرانجام؟


زمن جز غم نمانده هیچ آثار


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

عشق بی سرانجام نداریم... تا اونجایی که می دانم... عشق خودش سرانجام است.
رابطه مانند دست دراز کردن و گرفتن است. برای داد و ستد محبت. اگر دست دراز کنی تا هدیه بدهی و در عوض، چیزی در دست تو نگذارند، این را می گویند عشق بی سرانجام. و این طور استفاده کردن از عشق، خیلی هم زیاد است.
اما، عشق در حد اعلی، یعنی هدیه کردن و بخشیدن بخشی از خود، بی آنکه انتظار پاداش داشته باشیم. این تجربه عالی است. یک نیاز است. اصلی ترین نیاز. نیاز به بی انتظاری.
پاسخ:
سلام به شما . وتبریک . دقیقا درست است . کاملا با شما موافق هستم . ضمن اینکه بحث در اینمورد هم شیرین است و هم طولانی . ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی