رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مانده دستم روی دستم

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ب.ظ


مرا بین . دل به دیدار تو بستم


چه پلها را که پشت سر شکستم


برایم مانده روزی چون شب تار


به حسرت مانده دستم روی دستم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱۰)

  • لوک خوش شانس
  • ماشاءالله چشم نخورین 😊👌👌
    به نظرم از اون مامانای باکلاس هستین 😁
    پاسخ:
    سلام به شما مهربان

    الهی اینطور که شما میگید باشه . ما که از دنیا خیری ندیدیم فقط روز را شب کردیم و شب را روز

    امیدوارم شما جوانها از جوانیتان لذت ببرید.که در این دور و زمانه کار ساده ای به نظر نمی آید

    ولی امید را هرچند نمیتوان خورد ولی میشود حس کرد
  • لوک خوش شانس
  • اگه اون عکس گوشه وبتون خودتون باشین میتونم بگم.60 😁
    پاسخ:
    بله اون عکس حدودا دو سال پیش منست ولی باز هم سن من بیشتر از 60 است . من 75 سال دارم .
  • لوک خوش شانس
  • خب من حدسم اینه که بین 40 تا 45 سال دارین 😊
    پاسخ:
    نه پسرم من خیلی بیشتر از اینها سن دارم . احتمالا گمانش هم برات سخته . یعنی یک مادر بزرگ هستم .
  • لوک خوش شانس
  • خواهش میکنم ،تا جایی که بتونم سعی میکنم سر بزنم بهتون 😊
    مادرها همشون شایسته احترام هستن 🌼
    گیتی خانم اگه اشکال نداره خواستم بپرسم چند سال دارین😊
    پاسخ:
    بزرگواری شما عزیزان جوانم دل مرا گرم میکند و روحم را نوازش میدهد. به نظر شما چند سال داشته باشم خوبست . میدانم هرچه بگوئید مرا خوشحال میکند چون مطمئن هستم حدس شما کمتر از سن اصلی من باشد .
  • لوک خوش شانس
  • خواهش میکنم گیتی خانم 😊
    ماشاءالله چه وبلاگ پرباری دارین 😊
    پاسخ:
    خوشحالم که میائید به دیدن مادر . دلم پر است که اینهمه درد دل میکنم . البته به زمان هم فکر میکنم در این سن و سال میخواهم آنچه را که در دل دارم تا جائیکه مقدور است ثبت کنم . دلم به این نوشته ها خوش است
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • بودنتون واسم ی دنیا ارزش داره دیر و زود مهم نیست مهم اصلش ک هستین 🙂🙂
    پاسخ:
    سلام . چگونه میتوانم پاسخگوی اینهمه مهربانی شما عریزم باشم . شرمنده هستم . گرفتاری روز مره و ناتوانی دست به دست هم میدهد و انسان را از آنچه که دوست دارد انجام دهد باز میدارد . لطف شما مهربان دلم را شاد میکند
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • سلام بانو گیتی جان ♥♥
    پاسخ:
    سلام من به تو نازنینم . شرمنده ات هستم که گرفتاری باعث میشود تاخیر داشته باشم . دلم به بودنت گرم است عزیز
  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی عالی بود دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام و تبریک ( هرچند دلم نمی آید با اینهمه درد و رنجی که امسال بر دوشمان سنگینی میکند تبریک بگویم . ولی چه میشود کرد؟ )

    سپاس از شما مهربان
    تصویر سازی قشنگ. و یکپارچگی و پختگی شعر.
    پاسخ:
    سلام به شما با اینهمه لطفی که دارید . ممنونم از اظهار نظرتان .
  • لوک خوش شانس
  • ممنون بانو زیبا بود 👍👍
    پاسخ:
    سلام به شما لوک خوش شانس که امیدوارم همیشه دل لوک ما شاد باشد . مرسی که میای به دیدن مادر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی