رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

سیاه میکنم این نقطه های خط چین را

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ


درین سیاه چال زمانه


ندیده ام دل ِ خوش


همیشه حسرت خندیدنی ز دل بوده


صدای قهقهه پر کرده گوش دنیا را


مرا سکوت غم آلوده ای به دل بوده


چنان به بودن دنیا شدیم وابسته


دمی ز رنج زمین و زمان نیاسوده


دلم پر است ز دردی که تاب ِ گفتن نیست


قلم ز دست من ناتوان . زمانه بربوده


سیاه میکنم این نقطه های خط چین را


"رسا" هر آنچه که گفتست


غم ز دل بوده


#گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سکوت غم آلوده به دل
احساس می‌کنم این شعر نتیجه نگاه عمیق و واقع نگرانه به دنیا و انسان‌ها است. مگر انسان بخواهد خودش را به آن راه بزند و بگوید همه چیز گل و بلبل است که البته این هم هنری است
پاسخ:
سلام به جناب احمدی که با بزرگواری به دیدن مادر میاید . و دلنوشته هایم را میخواند . با شما بسیار موافقم . به قول معروف ( درکف شیر نر خونخواره ای .غیر تسلیم و رضا کو چاره ای) زمانه ما را به اسارت گرفته . کاری نمیشود کرد امیدوارم سال نو برایتان سالی پر از موفقیت باشد
آفرین بر شما
پاسخ:
ممنونم از علی آقا که به مادر لطف داره . خوشحالم که به دلتان نشسته البته این از لطف و محبت شماست و من سپاسگزارتان هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی