رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شام مستم

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

15 - 1 (3) | por marinrichar


خمار آلود روزم، شام مستم


مپندارید من باده پرستم


چنان در خویش غرقم فارغ از کس


به تیماری دل در شب نشستم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

در خویش غرق بودن، چیز خوبی است. انسان، وسیع باشد، خیلی خوب است. مثلا شنیده ام که می شود انسان در درون خودش به سفر برود. و ادعا کرده اند که سفر درونی خیلی پرهیجان تر و طولانی تر و وسیع تر از سفرهای ظاهری زمینی است.

پاسخ:
سلام به شما . بله منهم به این نتیجه رسیدم . بعضی اوفات آنچنان در خودم غرق میشوم که گاها وقتی به خودم میایم احساس سبکی بیش از حد میکنم . در دنیای خودم آنطور که دلم میخواهد فکر میکنم و زندگی میکنم فارغ از باید ها و نبایدها .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی