رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خردگشته استخوانم

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ب.ظ

no photoshop pp © www.MaydaPhoto.com | ~ May ~ | Flickr


خداوندا بده تاب و توانم


که از خود بگذرم تا می توانم


دگر لبریز گشته طاقت من


تو گوئی خرد گشته استخوانم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

چقدر کوتاه و دوست‌داشتنی بود. چون با خداوندا شروع شد، و هر چیزی که با خداوندا شروع بشه، دوست دارم. حتی اگر در ظاهر تیز باشه، به نظر من، در باطن، لطفت نازگونه داره و زیباست.
انشاالله که هیچ زمانی استخوان نشکنه، ولی اگر ترکهای ریز برداره، همه میدونیم که باعث تقویت استخوان میشه!
آرزوی کلسیم برای همه انسانها. چون واقعا دنیا پر از ضربه است
پاسخ:
سلام به شما و اینهمه توجه

منهم مثل شما برای یک یک انسانها یکدنیا کلسیم از خداوند آرزو دارم

ولی کاش درد های استخوان خرد کن پیش نیاید که کوهی از کلسیم هم به نظر من کار ساز نست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی