رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بریدی دل

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

The #PortraitPage is proud to present this masterpiece! 🏆Photographer: @ahowc 🏆Model: @jaidabentley ⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋ Selected by: @tiro_inspired ⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋ 👥Team👥 @ericmarkdo | @tiro_inspired | @petiamphotos @abel.psd | @stel72 | @lydiagirdan @tony.bennett | @disyouth | @darkbokeh ⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋⸋ Partner: @way2ill_


بریدی دل ز ما


بستی به دشمن


سزاوار چنین رسمی نبودیم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

آدم اگر سرحال نباشه، تو خیابان باشه، سلام کنه، جواب سلام نشنوه، تا سر خیابان فکرکنان سر فرو خواهد بود و خسته!
حال تصور کنیم که دل در دلبندی ببندد، دلبند، دست رد بزند. مخصوصا زمانی که به دیگری تمایل نشان دهد. آدم یک حالی می شود.. که اگر خیلی خاطر عزیزش را بخواهد، فقط لب به سخن می گشاید که این سزاوار من نبود. که باز هم این درد ش از همه بیشتر است. این یعنی، ته غم!

پاسخ:
دردود به شما شاعر گرامی . وای که چه احساس دردناکی . و از دل این احساس چه میتوان گفت . زیبا و تاثیر گذار .
سلام
شعر از خودتونه؟ اگر اینطوره واقعا زیبا بود
مرسی
پاسخ:
سلام به شما  . لطف میکنید که به میهمانی حقیرم  می آئید . نوشته هایم از خودم هست نا قابل از سر دلتنگی . ممنونم از اینکه خواندید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی