رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

عقربه های زمان ساز

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ق.ظ

image


عقربکها چه بی خیال ز غم


با چه سرعت به پیش میتازند


عاشقانه به روی هم غلطند


در زمان گوئیا به پروازند


غافل از دردِ سینه ی من و تو


بی پر و بال بس هوسبازند


همچو ما نیستند اسیر زمین


نیست پایان همیشه آغازند


پای بر پای هم رها سرشان


بی خبر از زمان ، در آوازند


حسرتم گشته سر خوشیهاشان


که نه فرمانده . نی چو سربازند


نه غمِ رفتن زمان بخورند


گرچه خود عامل زمان سازند


میشود بس کنی "رسا" گله را؟


همه در این قمار می بازند


#گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

آفرین به این تمرکز شعری. دقت، تا پیدایش اثر. از رقص عقربه ها گرفته، تا بی توجهی گذر زمان بر سرنوشت آدمی.
برایم لذت‌بخش بود..
پاسخ:
سلام بر شما که اینهمه لطف  و دقت دارید . البته منکه چیز مهمی ننوشتم ولی در همین حد هم بسیار دیده ام که متوجه نمیشوند . سپاسگزار حضورتان هستم به نهایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی