رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چرخ زمانه

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

Rainbow Maker 무지개 메이커 레인보우 프로젝터 램프 조명-바보사랑


من از فراز و نشیب زمانه فهمیدم


که چرخ در تب و تاب است


وقت چرخیدن


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

زیبا و ظریف
پاسخ:
ممنونم از حضور شما که برایم بسیار ذیقیمت است . لطف  شما را ارج مینهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی