رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

حاصل یک عمر بندگی

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۰۶ ب.ظ

Enchanted


ما را دلست حاصل یک عمربندگی


بد حاصلیست


حاصل یک عمر زندگی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

بندگی یعنی ستایش معبود، ستایش معشوق.. دل بستن به کنار عزیز، به لبخند محبوب...
یک عمر بی تاب یار. هر انسانی در واقع همین یک امید را دارد و بس. تمام این تلاش‌ها و تحمل های تاریخ، رسیدن است به آغوش آرامش. یعنی دل. این می‌شود حاصل عمر. دل، در اینجا یعنی در آرزوی دلدار ماندن، چیزی که اگر بدبین باشیم، حداقل برای چند لحظه، هیچگاه حاصل نمی‌شود. و یعنی هیچ. در آرزوی دلداری که نیست. به هزار دلیل.
پاسخ:
سلام به شما عزیز مهربان .. دقیقا با شما موافق هستم . و چه داستانها و چه دردها و چه.................... در این راستا حسرتش به دل انسانها مانده و بیشتر بگویم که با خودشان به گور برده اند و نام این حسرتها را زندگی گذاشتند و رفتند.افسوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی