رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آغاز........

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۳۵ ب.ظ


راز اگر در دل نماند . راز نیست


هیچ ناله هم . نوای ساز نیست


مرده را در گور باید زین سبب


گر ندانی مرگ را آغاز نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

جالب میگه. میگه یک مرده می دونه که دنیای پس از مرگ وجود ندارد، پس بایستی در گور باشد تا سر از این سر سربه مهر باز نگشاید.
من واقعا نمی‌دونم پس از مرگ، زندگی دوباره ای هم هست یا خیر. هیچ کسی هم تا آنجایی که من شنیدم، خبری از اون طرف نیاورده.. اما من که معتقدم اگر باشه، بهتره. مثل اینکه خیلی اونجا خوش می گذره! الله اعلم
پاسخ:
سلام به شما

از اینکه قبول زحمت میکنید و به میهمانی حقیر احساساتم می آئید قلم از بیان تشکر عاجز است . دونه دونه کامنتهایتان برایم بسیار ارزشمند است افتخار به حضورتان میکنم

و مهر تائید به افکارتان

بودن شما جوانها دلم را گرم میکند به اینده ی روشن سرزمینم

برایتان یکدنیا سعادت و روشنی آرزو میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی