رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

چون قبله شدی

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

An image collection on imgfave


هرشب که دلم هوای رویت بکند


دیوانه شود ، سفر به کویت بکند


از مذهب و آئین گذر خواهد کرد


چون قبله شوی و ، رو به سویت بکند


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

یک شعر جوندار و سرحال و شیرین.
چه از این بهتر...
احتمالا اهل کویت باشد. خوب است که آدم اهل سفر باشد..!
پاسخ:
سلام به آقای احمدی . از سفری کوتاه آمدم . خوشحالم که با این کامنت شما روبرو شدم . لطف شما به من سعادت منست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی