رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

شکوه خطاست

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷ ب.ظ

Vogue Japan March 2016 Willow Hand by Emma Tempest


بی نهایت ما درون خویش


پنهان گشته ایم


شکوه غیر از خویشتن


از این و آن کردن خطاست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

یقینا که میدانم این نوشته، حاصل تفکر و تمرکز هنری شماست و منظورم از منبع، شما بودید. نه اینکه تصورم این باشد که از جایی...
بد نوشتم. اما چیز بدی ننوشتم. خوانا ننوشتم. اما خواندنی بود. و من شعر شما را می‌ستایم.
پاسخ:
سلام به شما عزیز گرامی

ممنونم که مرا روشن کردید . ترسیدم . راستش از دزدی در هر لباسی وحشت دارم . خصوصا این نوعش . من بد فهمیدم . امیدوارم از مادر رنجشی به دل نداشته باشید . البته نوشته هایم هیچکدام ارزش ندارد ولی خوب دلم را خوش کرده ام که از ساعات بسیار بسیار کمی که در زندگی مخصوص خودم دارم این استفاده را بکنم .( پیرانه به سر عشق جوانی دارم ) هوس است دیگر پریدن درست است که بال و پر میخواهد ولی خوب خواستنش که گناه ندارد . منِ بی مایه هوس نوشتن دارم . ولی حضور شما عزیزانم دلم را به بودن گرم میکند و این منتی هست که بر سر من میگذارید . و من یکدنیا سپاسگزارتان هستم
چقدر حکیمانه و عمیقانه.
یادداشت می کنم. و استفاده می کنم. هرچند بدون اشاره به منبع!
پاسخ:
سلام به شما عزیزم . تمام نوشته از خودم هست کپی نیست . چقدر خوشحال شدم که شما گمان کردید که کپی کردم . چون احساس کردم از من چنین توقعی نداشتید باز هم ممنونم
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • سلام
    بسیار زیبا
    💙🌷
    پاسخ:
    ممنونم .لطف شما مرا شاد کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی