رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تنهائی

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱ ب.ظ

Vibrant Fashion and Beauty Portrait Photography by Nico Pfrenzinger #photography #portraiture #beauty #lifestyle #fashion


اندرون پیله ی خود


زندگانی خوشتر است


خار در چشمان ما کردند


این نامردمان


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

خیلی در مورد این مفهوم که یک انسان از چه زمانی شروع می‌کند در درون خودش زندگی کردن.. عوامل مختلفی اگر جمع شوند انسان اینطور می‌شود. یک،نبود کسی که آدمی را آنطور که باید بفهمد. دوم،وجود خلاقیت و حس خوب بی‌نیازی و سوم،تجربه‌های متعدد زندگی و به اصطلاح پختگی و شوق های فروکش کرده. و صد عامل دیگر.
اینطوری که شد، شخص ممکن است وزیر باشد، نویسنده مشهوری باشد، اما در درون خودش زندگی می‌کند. رفتارهای ش تا حدودی قابل درک نیست. قابل پیش‌بینی نیست. صبرهای عظیمی از او سر می‌زند. تلاش‌های در ظاهر بی نتیجه‌ای که آدمی را به ستایش وا می‌دارد.. 
نمی‌دانم این شکل زندگی در خود خوب است یا خیر. ولی برای اطرافیان آن شخص فراوان خوبی‌ها دارد. بنابراین، می‌شود گفت چنین اشخاصی بسیار مفیدند برای جامعه. اما این همیشه نیازمند یک آغوش گرم است
پاسخ:
سلام ، سلام و باز هم سلام

سلام به اینهمه روشنگری . چقدر برایم جالب بود . واقعا که همینطور است . و اما درون گرائی مخاسن بسیار زیادی برای یک فرد دارد گو اینکه پیرو این واقعیت که هیچکس نه کامل است و نه بی عیب . خوب این خصیصه هم معایب خودش را از هر جهت دارد که گفتنش کتابیست

ممنونم از شما توشته هایتان برایم بسیار ارزشمند است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی