رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دردم اینست

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۱۵ ب.ظ

I love it! #blackandwhiteinsectphotography


دردم اینست  که


درمان دل من هستی


من ز درمان چنین درد


به تنگ آمده ام


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

پول واسه چی !؟
مگه رایگان نیست !!
من که هیچوقت نه پول دادم و نه از کسی شنیدم
وبلاگها از تبلیغاتی که میکنن درامدزایی دارن . 
به هرحال چه در بیان با اسم افغانی و چه در بلاگفا با اسم بی رودروایسی . من از یادت نمیکاهم و حتما خدمت جهت عرض ارادت خواهم رسید ❤
دیر میام ! ولی حتتما میاام
پاسخ:
سلام به شما . دیر امون مرا آزرده نمیکند . ولی آمدن برای من فراموشکار و گرفتار سعادت دیدن شما عزیزم بسیار مغتنم است . ممنونم که مادر را فراموش نمیکنی .امثال شما برای من حکم سوغاتی با ارزشی را دارد که دنیای مجازی برایم به ارمغان آورده . سپاس خوب مادر 
سلام گیتی عزیزم 🌹 مادر هنرمندم
ایشالا که سلامت باشی و کامران
خیلیییی مخلصیم قربااان 🙌
پاسخ:
سلام به شما عزیز مهربانم . دلم داره شور میزنه . من حدودا روز نوزدهم اردیبهشت اشتراکم را با بیان تا سال 99 تجدید کردم و پول به حساب ریختم الان دو بار داره برام ایمیل میاد که تا سوم خرداد فقط وقت دارم برای بیان رسیدی را که پول دادم فرستادم نمیدونم چرا این اشتباه شده اینو نوشتم که بگم اگر دیگه نتونستم بیان رو داشته باشم شما عزیز بدانید . سپاس از تو پسر خوبم
بسیار پر احساس.
پاسخ:
با سلام به شما مهربان

خوشحالم که حواندید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی