رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

به انسانیت بدهکاری

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ
briannadamra.tumblr.com                                                                                                                                                                                 Mais



شکسته را چو شکستی

بدان گنهکاری

میار عذر و بهانه

بدان خطا کاری

لب ارچه دوخته ام  من

ولی دلم خونست

به من که نه

تو به انسانیت بدهکاری

#گیتی_رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

روز به روز پخته تر و چابک سوار تر بر سمند سخن..
انسانیت در اینجا دقیقا به معنی اخلاق است.
و تعریف درستی هم هست. اخلاق درست تر اینجا شروع می‌شود که قدمی فراتر از وظیفه منطقی برداشته شود. کسی که در رابطه ای به حکم تشخیص خرد کم کاری می‌کند، می‌پندارد بدهکار نیست، اما احتمال دارد که عمل ش غیر اخلاقی باشد.
شعر، کوتاه اما خیلی خوب.
پاسخ:
سلام به شما . این دلنوشته ی من امضای منست زیر یک ظلمی که بر من شده . حیف که ظالم بی آنکه من شاهد باشم  از دنیا رفت . ولی تا هستم این زخمی که خوردم مرا رنج میدهد . کتابیست این داستان . ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی