رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

هدیه دیده

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ق.ظ


به خود کردم جفا در دل سپردن


هزاران تیرمن از دیده خوردم


شدم بازیگر شهر خیالی


برای دل ز دیده هدیه بردم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

تمام عذاب آدم این است که به معبود و معشوق خیلی دل ببندد. در اینجا خیالی به معنای معبود و معشوق ناتوان و نازیبا و ناکافی است.
اگر این روایت، توجهی است به این که حواس ش را جمع کند که برای قرب چه قلبی قدم‌های ش می‌تپد.. بسیار عالی، وگرنه که خدا نکنه. شاعر به این خوبی.
پاسخ:
سه حرف دارم . حرف اول اینکه با شما بسیار موافقم . حرف  دوم اینکه شاعر نیستم و حرف آخر اینکه جفا کاران خطا کارند  اما ندانم جرم ظالم را چه نامم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی