رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

کوچه ی تنگ

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

Image result for ‫زیباترین عکسهای عاشقانه‬‎


هر شب از آن کوچه گذر میکنم


بر در و دیوار نظر میکنم


خون شده دل زحسرتِ(زَسرَتِ) دیدار تو


نیست دگر ذره ای زآ ثار تو


من شدم آواره ی این کوی تنگ


نیست دگر ترس ز ناموس و ننگ


خاطره ها داغ زند بر دلم


از شب و از روز دگر غافلم


رفته ای و جای تو خالی شده


عاشق بیچاره چه حالی شده


کار من اینست ز شب تا سحر


چشم کنم همره هر رهگذر


دیده بدوزم که بیابم ترا


هیچکسی نیست که پرسد چرا


کاش که این کوچه شود گور من


چونکه هوایش شده داروی من


تا که"رسا" هست و نفس میکشد


چنگ به دیوار قفس میکشد


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • لحظه ای تصور هایی کردم که ببینم این شعر کجا و با چه زاویه ی نگاهی، منطبق است. وحشتناک کردم. وحشتناک است. 
    رها کردم...
    دنیا پر از کوچه های تنگ است. و من می خواهم بروم بالای سقف بنشینم. و بتوانم خودم را بزنم به بازی های بچه گانه. این پایین خیلی تاریک است. و هست. اما من خودم را می زنم به ندیدن. خدا کند همان بالا بمیرم و چشمم به پایین نیافتد.
    پاسخ:
    سلام با کامنتهای شمابسیار احساس خوبی دارم . ممنونم که مرا سرافراز میکنید . امیدوارم همیشه و همیشه در زندگی موفق باشید. این دعای یک مادر بزرگ است برای نوه اش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی