رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

عرش و فرش

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ب.ظ


از دست برفتیم و نیامد خبر از عرش


در عرش خبرهاست. کجا؟ کی ؟خبر از فرش


بیهوده به پوچی بنهادیم دل خویش


ما زنده ولی مرده ی بی جان به مثل نعش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • در عرش چه خبری باشد چه نباشد، بوییدن گل و بوسیدن روی گل لذت بخش است.
    پاسخ:
    سلام به شما و اینهمه محبت . بله دقیقا همینطوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی