رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

وعده

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ب.ظ

Algodão-Doce


عجیب است درمان شود درد کس


شود خویش با خویشتن همنفس


من عمریست تنها درین کوره ره


بخود وعده دادم درون قفس


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • محمد فرهمند
  • عجیب است درمان شود درد من

    من اما به خود می‌دهم وعده بس

    کز این زندان و قفس

    برهم روزی با مرغی همنفس

    پاسخ:
    خوسحالم از حضورتون . سپاس از شما
  • محمد فرهمند
  • خیلی هم شعراتون غمگین ه. به قول معروف شادش کن :)
    پاسخ:
    در اندرون من خسته دل ندانم کیست.   که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

    من هرچه را که خس میکنم مینویسم . توان تغییر را ندارم
  • حامد احمدی
  • همه به همین درد داریم. به جای من می‌شود گذاشت ما.
    اینطوری درد کمتر می‌شود. حتی گاهی درد ناشی از مقایسه است. ولی همه که شاعر و نویسنده نیستند، پس می‌شود گفت درد دسته جمعی، عروسی دسته جمعی است.
    هرچند چه بهتر که آدم نویسنده نباشد.
    پاسخ:
    ای دنیا ؟؟؟؟ بد جور گرفتاریم .. از گفتن و نوشتن چیزی درست نمیشه ولی خوب وقتی انسان ناچاره به هر تخته پاره ای فکر میکنه . شاید راه نجاتی باشه . که نیست .
  • محمد فرهمند
  • زیبا بود خانم رسایی

    فقط کاش انقدر به خودتون زحمت نمی دادید که افکارتونو در اوزان عروضی بریزید

    شعر نو زیباتره

    پاسخ:
    سلام به شما . کاملا با شما همعقیده هستم . ولی متاسفانه امثال شما کم هستند . منهم خیلی وارد نیستم . کاش میشد . ممنونم از حضورتون . گاهی البته از ریل خارج میشم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی