رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شب زنده دار

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ب.ظ


در خیال خویش شبها تا سحر


میکنم شب زنده داری با قمر


با دل دیوانه و با قرص ماه


شادمانیها مرا با شد به سر


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • محمد فرهمند
  • هماره خوش و خرم باشید

    خدا به شما عمر باعزت دهاد

     

    پاسخ:
    سلام . ممنونم از شما . منهم برای شما بهترین ها را آرزو میکنم . سرافراز باشید و پویا
  • محمد فرهمند
  • نفرمائید. کم  سعادتی از طرف بنده هست

    سیاه کردن کاغذ کار هرکسی نیست

    اونم با چیزایی که به دل خیلیا خوش بیاد

    میشه بپرسم شما  چند سال دارید ؟

    پاسخ:
    سلام به شما . لطف شما برایم بسیار ارزشمند است . سعادتیست داشتن دوستان مهربانی چون شما . سن مرا پرسیده اید. حساب سال و ماه از دستم برون رفته فقط این را بگویم که مادر بزرگی هستم که دلم را به حضور در جمع نوادگان خوش کرده ام .
  • حامد احمدی
  • چقدر خوبه انسان بتواند در خیال ش شادمانی‌ها کند. 
    گاهی قمر، گاهی خدا
    پاسخ:
    وقتی انسان خودش را به رویا میسپارد چنین حالتها عادیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی