رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

باید صبور بود

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ق.ظ

feather candles


باید صبور بود و


به صبر اعتماد کرد


زیرا چو شمع تا به سحر


عمر سر شود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • یک بیت از حافظ بگویم که دو معنای افسانه دارد..
    که
    ترک افسانه بگو حافظ و می نوش دمی
    که نخفتیم شب و شمع به افسانه بسوخت

    افسانه اول یعنی اهداف بزرگ و خیال‌پردازی های دور، افسانه دوم یعنی حرفهای باطل. 
    اینجا هم، سرمایه عمر، شده است شمع سحر. که آب می‌شود. اما روشنی بخش است. عمر، متاعی است ارزشمند، که البته باید صبور بود و توکل کرد و همت خواست و باقی خودش راهنماست..
    پاسخ:
    از اینکه با شما در تماس هستم بسیار خوشحالم به ندرت به چنین جوانانی بر میخورم . من یک مادر بزرگ هستم . دلم به بودن جوانانی مثل شما خیلی گرم میشود احساس میکنم هنوز هم در این مرز بوم هستند عزیزانی که میتوانند پرچم دار فرهنگ ما باشند . خدا به شما عزت و اعتبار و زمینه ی رشد بدهد . امیدوارم . بسیار زیبا توجیه کردید .و فکر مرا خواندید دقیقا منظورم همین بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی