رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گم شدم

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ

Síntomas de que la salud emocional necesita atención


گمگشته ام من و


در انتظار ها


یک لحظه ای ز خویش گذر کردن آرزوست


زیرا که گم شدم


به خیالم درون خویش


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • میدونم یعنی چی انسان درون خیال خودش گم بشه. ولی نمی‌دونم بده یا نه. در این مورد محک بد یا خوب بودن را نمی‌دانم
    پاسخ:
    سلام . به نظر  من اینهم بستگی به این دارد که انسان با خودش چطور کنار بیاید . من معمولا از اینکه بد خودم گم شوم لذت میبرم . با خیال خودم خیلی خوش هستم . وقتی با خودم هستم انگار خدای تصوراتم هستم و برای همین از تنهائی بسیار لذت میبرم .هیچکس مثل خودم تنهائیم را پر نمیکند . ببخشید مزخرف میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی