رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

بودی ،ولی

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ق.ظ

This ocean inside you by ~vampire-zombie via deviantart


چون واژگانِ شعر


ترا می ستایمت


بودی و لیک  در دل من


حسرت تو بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • این نوع احساس، دوست داشتنی ترین و خاص ترین احساس قابل درکه. اینکه بخواهی عزیزی را که در کنار او هستی.. اما مسیر وصل او بسیار دشوار است. یک چیز عجیبی است این احساس
    پاسخ:
    سلام به شما

    با آنکه از نظر سن و سال جای مادر بزرگتان هستم ولی خوشحالم که اینگونه حرفتان را درک میکنم و حس شما را بخوبی میتوانم احساس کنم . محبت میکنید و این برای من بهترین هدیه از طرف یک نوه است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی