رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

زعشق تا به صبوری

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۶ ق.ظ

Image result for ‫شمع  و نگاه+تصویر‬‎


ای غافلان ز عشق


دادن دل نیست کارتان


زیرا که گفته اند و شنیدیم بی حساب


زعشق تا به صبوری


هزار فرسنگ است


# گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  •  از عشق تا به صبوری هر فرسنگ است.
    از لحظه‌ای که دلداده دلش را می‌سپارد به دلدار، ماجرای صبر شده می‌شود.. و صبر یعنی جنگیدن با زمان. و این شکل واقعی عشق است. 
    غافل از عشق کسی است که فارغ است از این جذبه ها و جنگ ها.
    پاسخ:
    سلام به شما

    همان زمان صبوری هم برای کسیکه از صمیم قلبش کسی را دوست دارد قابل تحمل که نه بلکه بسیار زیباست

    چون انسان با پرهای خیال در آسمان زیبای عشق میتواند بدون هیچ ممنوعیتی زندگی کند

    به نظر من دوران فراقی که امید به دیدار باشد بسیار زیباست . حتی اگر نهایتا به سرانجام نرسد . مگر هر خیالی که داریم به انجام میرسد؟

    حد اقل اینست که انسا گرم احساسی زیباست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی