رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

زندان بی حصار

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

Love! It’s a never-ending need. : Foto


جهان یا خوب یا بد . یک گذار است


برنده کس ندیدم. چون قمار است


به عشق برد . میبازی سراسر


چو زندان است اما بی حصار است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • محمد فرهمند
  • سلام

    آدم با افکار خودش زندگیشو میسازه

     

    پاسخ:
    توی این سن و سال من به این نتیجه رسیدم که هیچ چیز را نمیتوان صد در صد یکطرفه قضاوت کرد
  • محمد فرهمند
  • هیچوقت واسه آموختن دیر نیست. همین حالا میتونید عضو یک کتابخونه بشید و از کتابای شعرش استفاده کنید و معلومات شعری تونو افزایش بدید

    منم امیدوارم شما هماره و همیشه شاد و سلامت و  خوشبخت و پیروز و سربلند و سرافراز باشید

    پاسخ:
    سلام
    من آنقدر گرفتارم که وقت ندارم خودم را در آینه نگاه کنم ( گو اینکه در این سن و سال از آینه گریزان هم هستم . و این برایم مشکلی نیست ولی برای مثال گفتم) آنوقت حالا دیگر سر پیری و معرکه گیری بروم کجا؟ شرمم می آید که با بچه هائی که بجای نتیجه های من هستند با سلولهای جوان افکارشان ؟؟؟؟. خیلی سخت است در همین اندازه هم از خدا شاکر هستم . باید ساخت و رفت
  • محمد فرهمند
  • ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد 

    در دام مانده باشد صیاد رفته باشد.

    آه از دمی که تنها، با داغ او چو لاله

    در خون نشسته باشم چون باد رفته باشد.

    امشب صدای تیشه از  بیستون نیامد

    شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد

    پاسخ:
    چقدر این شعر زیباست . ممنونم که چنین کامنتی برام گذاشتید . من عاشق شعر هستم . ولی افسوس که در طول زندگیم فرصتی برای آموختن نداشتم . امیدوارم موفق باشید و سلامت . ممنونم از حضورتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی