رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نقش قلم

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴ ب.ظ

pustekuchen111.tumblr.com ?amp_see_more=1 - ⚜☪☮☸☯Alex ☯☸☮☪⚜ - #Alex #ampseemore1 #pustekuchen111tumblrcom


خبر در شهر ما جز درد و غم نیست


در اینجا زندگی جز آه و دم نیست


خزان است و جوانان برگ زردند


بزرگان را بجز فکر شکم نیست


بجای اشک خون میبار د از چشم


ببین این قوم را بیداد کم نیست


زمان نوش و شادیها گذشته


صدائی غیر دردِ زیر و بم نیست


نشاط از خانه ها دیریست رفته


تمام زندگی جز پیچ و خم نیست


عجب دارم هنوزم مستِ مستیم


نمی بینیم .راهی جز عدم نیست


کجائی یارب ِ دل نازک ما؟


چرا از درگهت بر ما کرم نیست


چرا باید چنین آتش ببارد؟


مگر در حکمتت نقش قلم نیست؟


زبانها بسته اینجا سینه خسته


دگر امید بر اهل حرم نیست


سزای نیکنامان  سوز و محنت


و کار مفسدان هم جز ستم نیست


ز دریای کمالت بی نصیبیم


در اینجا یک اثر یا قطره نم نیست


شدم خسته"رسا" تاکی بنالیم


نصیب ما بجز درد و اِلَم نیست


#گیتی _رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • من فکر می‌کنم دنیا روز به روز جای بهتری برای زندگی می‌شود.
    البته وضع جامعه را می‌بینم. خودم هم از سرامیک کاری می‌آیم و خسته ام. با بیست سال تحصیلات!
    اما شاکرم. تقصیر خدا نیست. تقصیر این است که.. رها کنیم. این ذره امید بهتر است در اتاق دلم روشن باشد.
    پاسخ:
    بله به نظر منهم امید برای شما عزیزان جوانم دریچه ی خوبی برای آینده است . ولی دریچه نه در. ولی من خیلی به اینده امیدوار نیستم . ایکاش اشتباه کرده باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی