رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بی طاقت

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ق.ظ

Original Modern Art 12 x 12 Textured Artwork Red by ZarasShop


گفتی که : به دنبال چه در تاب و تبی؟


از جان و تنت بلا چرا می طلبی؟


گفتم که به دنبال اجل میگردم


طاقت نبود مرا دگر روز و شبی


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • به دنبال اجل گشتن از سر بی‌مزه بودن جهان.
    حوصله آدم که سر می‌رود به تاب و تب می‌افتد که یک بازی اختراع کند. بازی یعنی هدف‌های کوتاه بی‌فایده، اما انگیزه بخش!
    در یک نظر دنیا واقعا بازیچه است..
    پاسخ:
    سلام . ایگاش اگر او بازیچه است ما بازیگر بودیم . افسوس که او عنکبوتی است که تارهایش به دست و پایمان پیچیده و اینگونه ما را به بازی گرفته است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی