رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

از خود خسته هستم

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

Explore Jondy. photos on Flickr. Jondy. has uploaded 91 photos to Flickr.


منِ بیچاره  از خود خسته هستم


چه بیهوده به دنیا بسته هستم


کجا ناجیست تا دستم بگیرد؟


زپا افتاده ای پر بسته هستم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۶)

  • محمد فرهمند
  • ممنونم. میدونید چند سالمه ؟  :)
    پاسخ:
    نه نمیدانم البته من علاقه ای هم به دانستن سن انسانها ندارم مهم اینست که چطور فکر میکنند . اینهم نه برای اینکه ببینم با من همعقیده هستند یا نه و یا از این جهت که پس از دانستن حد اقلی از تفکرشان میتوانم بهتر راجع به اظهارنظرهایشان فکر کنم .
  • محمد فرهمند
  • اگر مهمان ناخوانده ای هم بخواد وارد زندگیم بشه با آغوش باز میپذیرمش

    چون میدونم حتماً خیری پشتش هست

    فقط خوبی ها و خوشی ها خیر نیستند. بدی ها و رنج ها هم خیرند

    حتی معمولاً رنج بیشتر از خوشبختی میتونه خیر باشه

     

     

    پاسخ:
    سلام به شما

    چقدر خوبه که اینقدر وابسته به عالم بالا هستید . من با این خصوصیاتی که توضیح دادید احساس میکنم آدم راحتی هستید و زندگی بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد . برایتان آرزوی بهترینها را دارم که میدانم سزاوارید
  • محمد فرهمند
  • رسیدن من به این نظریه خودش سال ها زمان برده
    پاسخ:
    بله درسته . ولی خیلی مونده تا اجبار به قبول خیلی از ناخواسته هایتان بشوید . و آنوقت است که هیهات گویان باید در خودتان فرو روید
  • محمد فرهمند
  • من هیچ دردی ندارم

    بی درد بی دردم

    درد دیگران به خودشون مربوطه

    از نظر من هیچ دردی در جهان وجود نداره

    خود انسان ها هستند که برای خودشون دردها رو درست میکنند

     

    پاسخ:
    انشاالله صد سال بر این باور باشید . ترسم از روزیست که پی ببرید این نظریه خیلی هم تائید شده نیست
  • محمد فرهمند
  • چرا آخه ؟
    پاسخ:
    سلام . وقتی انسان به دور و بر خودش نگاه میکند در حالیکه نیازی از هیچ نظر ندارد ولی دردها را با تار تار وجودش حس میکند و هیچ راه چاره ای هم نیست از به دنیا آمدن و دیدن اینهمه درد خوب خسته میشود. مگر شما طور دیگری فکر میکنید؟

    سلام من از وب شما را خیلی دوست دارم می خوام وبی در این سایت ایجاد کنم وبا شما دوست شوم اما یه سوال دارم ایا برای ساخت وب در این  سایت باید هزینه ای پرداخت کنم وسوال دیگر چون شما چند سال تو این بخش مهارت دارید میتونم رو کمک شما حساب کنم 
    امنیتش چطوره
    پاسخ:
    سلام به شما دختر عزیزم . من بی آنکه اطلاعی داشته باشم فقط از این راه که میتوانم به وب کمکی کرده باشم خوب مشترک شده ام ولی شنیده ام که میشود رایگان از این سایت استفاده کرد. ضمنا من آنقدر اطلاع ندارم که کمکی بتوانم بکنم . بسیار مبتدی هستم ضمن اینکه وقت گسترش دانسته هایم را هم ندارم . ولی به شما توصیه میکنم پیگیر باشید حتما راهی هست. من بی آنکه کلاسی رفته باشم در همین حد نیازم را برطرف میکنم . امید موققیت برایتان دارم اگر کاری از دستم برآید هیچ دریغ نمیکنم . اگرچه میدانم ناتوانم در یاری رساندن به شما عزیزم و من چیز ی که نیاز به امنیت داشته باشد نمینویسم . بهمین جهت اصلا فکری در این باره نکرده ام .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی