رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شکستم

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ق.ظ

Wallpaper; Mobile Wallpaper; Iphone Wallpaper; Solid Color Wallpaper;Colorful Wallpaper; Landscape Wallpaper; Animal Wallpaper;Line Wallpaper; Black Wallpaper; Simple Wallpaper;Aesthetic Wallpaper;Wallpaper Quotes;Flower Wallpaper;Wallpaper Tumblr;Wallpaper Backgrounds;Natural Scenery


من از عشق تو گفتی خسته هستم


ببین اینگونه دل بردی ز دستم


نه خندیدی، نه گفتی، نی شنیدی


ز هیچ و پوچ بودنها شکستم


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • شکستن به واسطه پیوند شکننده شکسته شده!

    پاسخ:
    سلام

    بله دقیقا درست میگید . البته مثل تمام مسائل همیشه باید یک نود و هشت در صد را همیشه مد نظر داشت اون دو در صد هم احتمالاتی هست که اگر انسان با تمام درایت و هَمّ خود انتخاب راه کند باز ممکن است استثنائی تمام محاسبات را خراب کند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی