رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دارمکافات(دنیا)

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸ ق.ظ

Colossians 1:17  He existed before anything else,     and he holds all creation together.


دیگر نکنم شکوه که در دل هوسی نیست


این سوخته پر را بنگر، بال و پری نیست


از بسکه شرر بر سرمن آمد و آمد


این دارِ مکافات ، بجز یک قفسی نیست


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • محمد فرهمند
  • فریاد که در رهگذر آدم فانی

    بسی دانه فشاندند بسی دام تنیدند

    پاسخ:
    سلام . یاد شعر زیبائی مرا انداختید ممنونم
  • حامد احمدی
  • بی بال و پر بودن..
    تصور می‌کنم، ربطی به کسی ندارد، یک تصور است، بی پولی، کم هدفی، دست خالی از کارهایی که برای آینده اعتبار و سرمایه ات باشد، گذر سریع زمان و عقب بودن از برنامه،یک جا آدم فکر می‌کند جمع شده است درون یک قوطی کوچک. راه برون رفت ندارد. این یعنی چیزی که معادل است با بی بال و پر بودن. سعی کردم که شعر را حس کنم..
    پاسخ:
    سلام به شما . ممنونم از اینهمه لطف و دقت نظر . مرهون محبتتان هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی