رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شوری بختم

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ق.ظ

عشق و انتقام (1344) - گالری عکس - منظوم


ای کاش که یک لحظه


هوایم به سرش بود


آن چشم سیاه


از من و اشکم خبرش بود


دیوانگی ما همه جا


شهره ی شهر است


از شوری بختم ، به رقیبان


نظرش بود


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • لوک خوش شانس
  • ببخشید سعی میکنم بیشتر سر بزنم 😃
    پاسخ:
    سلام . نه مادر خودت را اذیت نکن . میدانم همه ما گرفتار هستیم . این دنیای مجازی یک استراحت است و بس. من خودم خیلی کم وقت میکنم در حالیکه بسیار علاقمند هستم . بهر حال هروفت آمدی قدمت بر چشم مادر
  • لوک خوش شانس
  • سلام خاله خسته نباشی 😊
    خبری ازتون نیست 
    پاسخ:
    سلام به شما . انگار من خیلی هم پیدا هستم . شما کم لطف هستید . امیدوارم در هر کاری که مشغولید موفق باشید و شادمان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی