رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

درخت کهنسال

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

درخت چنار ١٥٠٠ساله روستای آمره / بخش خلجستان یکی از کهنسال ترین درختان ایران استان قم


درختی که نامش بود زندگی


کهنسال  و پیر و جهان دیده است


امید است گلهای سرزنده اش


ولی پر ز خار و خس و تیغه است


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • محمد فرهمند
  • عالی بود خانم رسایی

     

    پاسخ:
    سلام به شما . بر من منت میگذارید . سپاسگزارتان هستم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی