رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ستم و ظلم

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ق.ظ

Rainbow Vintage ~ Help support newly developed small business by following, supporting and owning some rad vintage clothing!


ما را ستم و ظلم به این روز نشانده


درد و غم ایام درین ورطه کشانده


ای بی خبران حال من زار بدانید


بر دیده ی ما خون دل اینگونه فشانده


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • حامد احمدی
  • ای بی خبران ... بدانید... یک طنز ظریفی توش هست. یک جورایی انگار می‌خواهد بگوید اگر هم ندانستید، مهم نیست!

    پاسخ:
    سلام به شما . پوزش از تاخیر . در مسافرتی چند روزه بودم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی